Pentru a va exercită dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, înregistrând o cerere de retur prin completarea online a Formularului de retur sau prin email către sales@graco-românia.ro.
Potrivit OUG 34/2014, aveți dreptul de a va retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la dată la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, altă decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.
Aveți la dispoziție 14 zile pentru a trimite înapoi produsele neutilizate.
Dacă va retrageți, vom rambursa sumele aferente produselor returnate, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la dată la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract. Sumele vor fi virate în contul bancar furnizat de dvs. cu ocazia informării asupra returului; nu vi se vor percepe comisioane că urmare a unei astfel de rambursări.
Expediati produsele bine ambalate sau inmanati-le direct în Showroom-ul Graco România - Splaiul Unirii nr. 49, sector 3, București, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la dată achiziției. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Modalitatea de returnare și curierul ales rămân în sarcina clientului. Clientul suportă costul direct al returnării produselor.
Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări sau folosirea/utilizarea produselor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor.
Operatorii noștri va vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Produsele returnate de dvs. trebuie să fie obligatoriu bine ambalate, în ambalajul original, bine sigilate/închise în ambalaj, astfel încât să nu existe deprecieri ale produselor în procesul de retrurnare direct sau prin curierat.
Returul produselor se realizează țînând cont în mod direct și de Excepțiile de Retur!
|
|
Excepții de RETUR:
Excepțiile privind dreptul de retur (nu se acceptă returul lor) sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):
1. Furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (ex:saltea pătuț, pompă de san, biberoane etc.)
2. Produsele comandate online sau telefonic care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiază de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate și de a li se testa funcționalitatea la recepție).
3. În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garanție lipsa, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuză acceptarea returului în situația unor abuzuri (returnări repetate).
Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primești de la firma de curierat în prezența curierului și să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.